tirsdag den 3. september 2013

Kaffen er go' - her i Bo

Nu har jeg været i Sierra Leone i næsten to uger, men uden at jeg er begyndt at ligne mine Sierra Leonske venner.. Jeg har dog fået nok farve til at det ligner at jeg stadig har min tank-top på når jeg står i bar overkrop, og efter første tøjvask er mit tøj også begyndt at lugte af Afrika, hvilket jeg lige skal vende mig til. Der er mange nye ting man skal vende sig til her i Bo, så her kommer en lille liste over ændringer i mit liv:
Én stråle fra bruseren, Ét fælles modem til internet(med varierende hastighed), jævnlige strømafbrydelser, mælkepulver+vand=mælk, varme, hushjælp i form af vores dagsvagt Mammi, At sove under myggenet, andet syn på religion, selv at skulle lave mad, dejlig krydret lokal mad, nyt sprog+ny måde at snakke engelsk på, trafik nærmest uden regler, meget ventetid, ny måde at holde gudstjeneste på og nye dyr og insekter.
Som i kan læse er der både gode og dårlige ting som alt sammen er en del af oplevelsen og som jeg er glad for at have muligheden for at være midt i, men vi har stadig vores kaffe, som dog er pulver kaffe, her i Bo.
Internettet er ustabilt, men jeg håber på at kunne opdatere bloggen igen i løbet af ugen!

Blog-indlæggets rytme kommer fra Toto, med nummeret Africa
http://www.youtube.com/watch?v=FTQbiNvZqaY

1 kommentar:

  1. Lyder som om, at det er ok at bo i Bo :-)
    Take care Sputnik

    SvarSlet